beccasblogg-

Alla inlägg under april 2013

Av Becca - 23 april 2013 20:12

"I will marry someone else,Get happy and get kids

but you is always the one i call my hero"

"Girls! be brave today! Take off your makeup, And be the one you really are" - Demi lovato


"Make earth to a better place, A smile and a "hello" is a beginnig"


"Om du vill att alla ska få ett "hej" Och ett leende när de kommer till skolan

- var den som hälsar

Om du vill att rätt ska vara rätt

- var den som gör rätt"


Vad har jag satt för regler på min blogg? Tjaa har gett mig själv några regler som hålls hemliga men som är viktig för bloggens "framsida" sen alola bloggen har en  "baksida" också det vet nog alla. Att jag skaffade bloggen i smyg. Fick ajja bajja av mamma och pappa och de var nog på vippen o tvinga mig och stänga ner bloggen.

Never. My life, my story,my future!

detta är mitt och inte ditt ok? kan stå på egna ben utan att slå bort andras. mamma har värsta hököga på bloggen och ibland får man höra " DU MÅSTE VÅRDA DITT SPRÅK PÅ BLOGGEN"

Jo ja visst mamma jag respekterar dig, ska göra mitt bästa.

Känner mig så sjukt instängd känns som om jag hålls på en halv meter för mycket stränga tyglar. JA jag fattar inte när folk ska börja inse att jag tar ansvar och kan stå på egna ben. Jag vet vad som är rätt och fel och tvärtom! Vad som skas och vad som inte ska göras. True story. Tänker efter 48 gånger innan jag tycker på "Spara inlägget" ibland skulle jag behöva tänka om 49ggr men en gång för lite. Ajja bajja från höger och vänster. jag är en tjej som både Vet och känner samt ångrar mig när jag har gjort fel.


Slut. jag vet som sagt var vad som är fel men kom igen? Nämn en person som ALDRIG har gjort fel? 

robbot robbotson kanske men inte vi, Vi alla gör fel. Vimlar om saker vi ine skulle ha vimlat om och fram och tillbaka.

Tack för att du läser detta och för att du hjälper mig att som person bli bättre

Att höja andra är som att äta godis på en onsdag

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards